minuterna före julafton..

& fortfarande ingen riktig känsla... även fast jag varit hos bror och haft uppesittarkväll.. lr något liknande iaf :)
Mysigt var det. Anna som försökte slå in paket på golvet, med vilda och katten stretandes emot sig, patrik skrikandes ute i köket och jag som frenetiskt försökte hänga med i att kryssa alla 3 bingolotterna..

Jaja, ingen vinst men mys ändå! =D

Nu ska jag gå och lägga mig och inte ställa klockan. Det ska jag slippa i 11 dagar.. de känns helt sjukt :P Och overkligt.. frågan är om jag kommer hålla mig borta från jobbet lr inte.

GOD JUL på er! =D


bilden är från julen 06. Diggar modet med skärpet hängades på höften haha! undrar när det kommer tillbaka :)


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0