Os-feber!

Charlotte Kalla, Björn Ferry, Anja Pärsson.. a, vad ska man säga.
Dom gör mig stolt över att vara svensk
.
Kollar just nu på hockeyn och ja, dom går inte heller av för hackor killarna!

Ska gå och krypa ner i sängen och kolla resten där. Är så sjukt trött efter denna hårda vecka.
Öppningar varje dag, träning, pluggning & lite småkrasslig.

Mitt ansikte är snustorrt och jag skulle göra allt för att få en liten klick av min ansiktskräm. Men den är sluuuut :( Bad mitt hjärta köpa hem det igår men istället kommer han hem med ansiktstvätt med ursäkten "hur ska jag veta vad som är vad?" Ja. Efter snart 3 år ihop tycker jag att du borde veta vad jag använder till ansiktet? och lägga märke till att jag faktiskt tar ansiktsrengöringen när jag står i duschen, gör man det med en kräm? :O
Begär jag för mkt av karln?

Det här är min kräm, vilken använder ni?

Skriv en rad!
Postat av: Tessie

Haha... killar lärt sig aldrig gumman.. Det är bara att acceptera. Min kille vet fortfarande inte vad mitt favvo godis är efter snart 3 år.. Haha..



Kan annars rekomendera ACO-hudcreme.. Den är super bra!

Puss!

2010-02-20 @ 08:33:31
URL: http://missybuterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0