Shlagermys med mor

Efter lördagens jobbpass, som gick assnabbt då det var rätt mkt och göra hela tiden så blev det en tur till mamma. GALET med snö.. vi körde i snö. Vägen var täck av typ en dm snö. Såg plogbilen stå vid vägkanten och pratade med en annan person.
Hur vore det om han gjorde sitt jobb istället?

Kom iaf fram till slut. Blev lite god mat och mys i soffan till shlagern. Som var en katastrof även denna lördag.
Alcazar presterade ju som vanligt. = TOPP! =D Jag gillart!
Men, darin var ju den som var solklart överlägsen. Hans låt var den ändå som hade någon form av klass.
Mycket bra låt som jag redan nu vet kommer gå varm här hemma.

och TIMOTEJ!? Wtf? Vilka är det som röstar där hemma?
Det är F R U K T A N S V Ä R T!

Det var tur att hellner och olsson kom efteråt och gjorde världens lopp! Herregud! Detta os gör mig galen!
Jag säger som min kära vän piff, FORZA SVERIGE!




Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0