Back in buisness.

Jadå, idag har jag fått tårta, chili cheese och paket av bror och anna.. En ny kamera!! Yeeeii! :D
Så nu blir de återigen dags å blogga.. Allt för att ni 2 ska ha något och ägna era fredags & lördagskvällar med.. medan en annan "ungdom" är ute och har kul med eller utan(!) alkohol haha! =D

Men.. skulle ju börja igen för att det åter igen skulle va kul då man har bilder att lägga upp... Tagit massa bilder ikväll då jag och världens finaste familj varit ute och ätit middag.. men sladdarna glömde jag visst kvar hos bror.
Får bli bilder en annan dag alltså =D


Istället för en bild får det bli ett tips på tvättmedel... haha lame, men sprang och hängde upp min tvätt och asså oh my lord. Det luktar så jäääävla gott!


Skriv en rad!
Postat av: Malin

men raradu.AB =)



Btw, from this moment.. ååågw. Det är ju den vi alltid sagt att vi ska ha, jag har alltid älskat den & pontus höll med mig till 200%!! De e vår låt =)



SEN hade hans BROR den på sitt bröllop förra året, haha jag höll på o sätta i halsen!!!

Men vafan, så kan man inte tänka =) De e rätt många som har den som "vår låt" =)

2010-07-24 @ 09:50:40
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0