Galet lyckad kväll...

Träningsvärken i mina ben idag går inte och förklara. Varje steg, varje rörelse är en smärtsam pina!
Har även ont i halsen och är allmänt bakis och äcklig...

Men.. Det är det värt =D
För kvällen igår var nice.

Var överraskningskalas för Farbror Karl som snart fyller 25.. Blev god mat utomhus.. så fort solen försvann blev det dock skitkallt och vi förflyttade oss snabbt vidare till en lokal där de blev lite spel och pingis.
Mycket roligt och alkoholen flödade :)
Vid 1 blev jag ola och sussie sugna på och dra ut.. så blev och ta en taxi till solidaritet där vi, ja iaf jag och sussie ägnade kvällen på dansgolvet med micke och micke..

Var en mycket trevlig och lyckad kväll! & jag sotar för det idag :P

Shakade loss med tore, hahahaha =D


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0