Mystiska magsjukan..

2 av dom jag var på masterutbildningen med fick en mystisk magsjuka.. Ingen som vet varför den kom..
Jag vaknade imorse, sjukt pepp på jobb, gör mig iordning och sen pang.. fosterställning i badrummet.
Kunde inte resa mig upp så ringde min chef och berättade läget..
Var arg! Ville så gärna jobbat idag!
Efter fått upp det min mage ville tömma mådde jag lite bättre och under dagen har det bara gått framåt.
Men för att vara på den säkra sidan då jag hade öppning imorgon, klev hägg in och tog mitt pass.. Thanks min chaiböna!
Ska iallafall titta förbi tjejerna på min väg till gnesta imorgon!
Vill bara ge dom en stooor kram allihopa =D

saknar den underbara gruppen =D




Skriv en rad!
Postat av: Louise

Min lilla sockerböna, saknar dig med!

2010-05-24 @ 23:05:57
URL: http://queenofmyworld.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0