Doften av fisk..

Det är nog bara jag som lyckas.
En otursdag skulle man väl kunna kalla det.

Vaknar upp. Känner att jag känner mig alldelles för pigg för att klockan ska va så mkt som den egentligen borde va. Kollar på min telefon som är död. Panik, öppnar datorn som dött.. Jakten på en klocka är igång. Hittar en och inser att klockan är 9:15, SKITBRA när jag egentligen skulle gått upp 7:15 och varit på jobbet kl 8!
9:50 är jag på jobbet. och skulle öppnat kl 9.
Mitt i allt kommer leverens och loomis. Så bra allting jobbade med mig.

Dagen flöt ändå på bra trots omständigheterna :)

Hade packat träningsväskan kvällen innan och såg fram emot och gå till gymmet, tills att jag ska ta upp min matlåda och äta lunch (17:00) innan jag drar iväg till gymmet och inser att all min mat (TONFISKRÖRA) ligger i väskan. Mysigt värre!
Så blev inget gym för min del, besparar som stackarna att få hela gymmet och lukta fisk :)

Nu på kvällen har jag börjat fått lite ont i halsen oxå och jag är hungrig men orkar inte laga mat.

Bra dag? hm, nja varit med om bättre :)


Bild: lånad av google.

Dock sjukt bra middagstips.

Bandpasta med tonfiskröra. Steker ihop tonfisk och lök, häller på creme fraich och kryddar.
Superenkelt, supergott! :)


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0