ett försök att komma i julstämning

Är ju ett julfreak. Helt klart.
Men detta år har jag svårt att komma i julstämning.
Det är vitt utanför men ingen känsla i hem eller kropp.

Men har precis flyttat & pallar ärligt talat inte att fixa iordning julpynt hemma iår.
Känns som jag inte har "pyntat" klart det vardagliga pyntet i min lägenhet ännu så julpynt känns faktiskt lite fel.
Får bli att jag får vara hos Patrik och Anna istället där det ikväll vankar 1advents-firande med lussebullar å glögg.
Kilar iväg dit efter jobbet & myser :)

Men nu blir det omelett med lax & ett glas blåbärssoppa. Nyttigt som tusan? :)


Carola spelas iaf självklart !! =D

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0