Pröva igen?

Ska vi se om man kan ta tag i detta med bloggandet igen?
Som jag läste i min fina väns blogg så är det ju faktiskt jäävligt roligt och gå tbx några år och läsa. :) va

Idag var de matchdag. Bortamatch i Upplands Väsby.. Det roliga är att vi irrar runt och inte hittar dit, tills jag plötsligt (med världens sämsta lokalsinne) känner igen mig.. Var ju försjutton där jag var och gjorde fystest i sommras. Matchen gick åt helvete, torsk me 4-3.. Stod 3-3 ända fram tills dom sista minuterna då dom lyckas få in ett till jävla mål! Blir så lack på mig själv. Är inte så rolig efter en förslust.
 Men då ser jag hellre att vi råtorskar än att i sista stund förlora och ge de andra laget 1 poäng. Usch!!

Nej, har dränkt mina sorger i ett varmt bad, lite ensam mamma söker och ett gäng både gossip och greys avsnitt och en helt del onyttigt. Så nu mår jag dåligt och har ont i magen och ska inta sängen och se ännu ett avsnitt greys! :)

Imorgon börjar en helvetes vecka men endast 1 dag ledigt men men. Vi kör!
På lördag ser jag gärna att alla kommer till solna c och handlar hos mig :) Slå-rekord-dag hoppas jag på!! :)


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0