Uppdaterar som tusan..

Konstigt att jag har mer läsare när jag inte uppdaterar alls än när jag faktiskt skriver? :) haha.

Betyder det att jag skriver tråkiga saker kanske?

Nu är de dags å springa tbx till jobbet, (behöver jag säga att jag längtar efter lördagens ledighet?). Har precit tryckt i mig frukost, avokado, ägg, en liten knäckebit med makrill & ett glas blåbärssoppa.
Måste va hur nyttigt som helst. Jag är superbra på frukost. Sen resten av dagen är jag kass!
Så svårt o få i sig något bra på jobbet. Blir inte att man har tid och sätta sig ner och då blir de att man, utan och tänka på det, tar de första bästa och stoppar i munnen. Hm.. vända den trenden tror jag!:)
Har efter tips från en annan tjej på samma jobb fått tipset att köpa nutrilettshake, vilket jag gjort. Blanda med is och en shot espresso så håller man sig ju någorlunda mätt på dagen och får äta middag senare.
Men där e oxå ett problem. Blir oftast jobb till iaf 17,18 sen träning direkt och så är man hemma runt 21... Äta middag då känns sådär?

OJ, kul inlägg.. haha förstår att ni drar! PUSS!


bild: google.


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0