bra felicia..

Idag efter stängningspasset på jobbet så blev de 40 min löpband. När 15 min gått och jag insett att det var skit på alla tvapparaterna och jag inte vågade byta kanal trodde jag aldrig jag skulle palla 40min, men stod ut. Grymt impad över mig själv =D Efter de blev de 200 sittups.

& går nu in andra veckan som jag inte ätit något onyttigt. MYCKET impad över mig själv.
Går ju bra de här! :)


Blir dock fortfarande sugen bara av och se denna bild, så ännu är jag inte där än :P Dom säger ju att man tillslut inte ska bli sugen. Jag väntar på den dagen med spänning. Sötsuget i mig skriker.


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0