åkahemfredag.

Det ska bli fantastiskt skönt att åka hem denna helg.
Tråkigt nog är varken Maria eller Lina hemma! Men det ska bli skönt iaf.



Har precis städat lgheten, är så mycket mysigare att komma tillbaka om det är rent och fräscht hemma.
Nu ska jag packa och sen bara vänta tills älsk kommer så vi kan åka!
Lämna detta och åka hem till den sköna tryggheten, åka hem till alla man älskar & saknar!

Skriv en rad!
Postat av: Maria

Haha.. Nä, ajg skojar inte =). Kul va ?!
Jag ska se hur jag gör, tror att de va nått jag skulle göra den helgen men ska kolla. Saknar dig också, massa!
Det har varit rån på swedbank ;P. Kolla aftonbladet nyheterna. Stod där igår iaf.
Älskar dig gullan

2008-04-11 @ 16:25:08
URL: http://rusjka.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0