Grattis på födelsedagen älskling!

Idag fyller min favorit år.. :) Just nu e han på jobbet och själv e jag hemma för jag mådde inge vidare imorse.
När han kommer hem är planen att maten ska stå på bordet. Tänkte bjuda på två-rätters och sen såklart födelsedagstårta & paket :D

Vi har dessutom varit tillsammans i 9 månader idag, helt fantastiska månader. Tiden går så himla fort.
Är så lycklig att jag träffat christer. Han har fått mig att förstå vad äkta kärlek betyder!
Det finns inga ord att beskriva hur mycket han betyder för mig !
Han är det bästa som hänt mig.

Jag älskar dig mitt hjärta!


Skriv en rad!
Postat av: Kristin

Hej hjärtat!!
hoppas att allt är bra i gbg!!
Saknar dig gumman dock!!!!!!!
Här nere är det rusk väder, spöregn och kyligt.. Längtar hem till åre och snön... Hoppas på solsken i slutet på veckan.
Ta hand om dig!
Puss och kram

2008-04-08 @ 15:11:02
URL: http://kristinimarbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0