tick tack

Tiden rullar iväg.
Snart så är det dags.
Snart, bara fyra dagar kvar.

"avskedskalas" hade vi ju som tidigare skrivet i fredas. Var mysigt.
Blev dock väldigt besviken på en person. Men orkar inte bry mig.
Hade oerhört trevligt med mina närmaste & det var med er jag ville ha de oxå :D
Blev idolspelande, alltid lika roligt tycker jag.. frågan är bara, vem ska jag spela det med när jag flyttat?

Blev lite tårar, dock inte från min sida. Ville inte gråta, ville ha kul!
& även om man inte gråter utåt så betyder det inte att man kan vara ledsen på insidan.
Det är jag.

Kommer saknar er så fruktansvärt mycket. Maria, Sara, Lina, Loppis! <3
Men som i mitt "vackra" tal,... vi kommer alltid vara vänner.
Lyssna på vad Loppan sa;
 - "först flyttar du, sen kommer du hem, sen flyttar du igen, sen kommer du hem & nu ska du lämna mig igen"
Haha, ja.. men vi har ju alltid varit vänner & kommer alltid att vara.

Men isch! kommer sakna er i vilket fall!
Blir så lessen när jag är själv och verkligen tänker på det & inser att det är snart.

Nej usch, nu ska jag sluta va depp, älsk kommer ju förtusan snart med snask & det gillar jag ju !

 Töser jag gillar en massvis (!)

Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0