favoritsöndag.

Gillar som tidigare har nämnts söndagar & idag har vi kommit fram till denna fantastiska dag.
En hel vecka sen jag skrivit här snart & det är lite saker som hänt under denna vecka.
Jag har jobbat hela veckan, först på mitt gamla jobb & även gått och fått en fast anställning på ett nytt jobb, det är helt nytt för mig & det som torsdagen och fredagen visade gjorde att jag tycker det är jättekul!
Det är ett försäljnings jobb och de flesta har sagt "å usch, de kan väl inte vara kul?" men de jag har sett hitills visar motsatsen!
Vi säljer internettplatser på söksidan riksdelen.se och det är väldigt spännande!
Hoppas även på att fortsättningen blir desamma så att jag kommer fortsätta tycka desamma.

Jag har även hunnit med att vara magsjuk denna vecka.. Detta var dock mindre kul!
Det började på onsdagen på väg hem från jobbet och när jag väl kom innanför dörren kl 15:00 så blev mitt första stopp toalettstolen.. där tillbringade jag tiden fram till 21:00 då jag somnade i sängen. Vaknade varje timme den natten pga illamåendet.. Så första dagen på det nya jobbet på torsdagen var en pina då jag fortf. mådde oerhört illa, men slapp iaf att spy (tack o lov) men det berodde väl kanske på att jag var tom (?)
Avskyr iaf magsjuka, kan vara det värsta som finns!

Fredagen & lördagen var mycket lugna, skönt då man inte har varit så pigg denna vecka..
Igår kollade vi såklart på melodifestivalen.. & jag pustade lättat ut när jag visste att varken BWO lr rongedal skulle vinna!
Hade tippat på charlotte perelli så jag är glad att hon vann! :) Tyckte dock att väldigt många var bra!
Linda, alltid lika glad & otroligt söt och snygg så svårt att inte gilla henne och hennes underbara shlagerlåtar är bara +!
Amy var ju dock den jag önskade skulle vinna, men vatusan, hon har många år på sig! hon kommer bli stor!
Sibel är helt otrolig.. Bara ställa sig på scenen, sjunga så allt reser sig på kroppen & stråla så vackert, finns bara ett ord som passar,.. Mäktigt!
Likaså Sanna Nielsen.. låten har fastnat i mitt hjärta & kommer förbli där! Den är så otroligt vacker!

Idag, fantastiska söndagen.. vi åkte in till stan tidigt, vi skulle till vårdcentralen.. lång väntetid så där satt vi ett tag.. Men efter det blev de shopping så jag var inte ledsen ! :)
Då det på mitt nya jobb är dresscode & man inte får bära jeans och sneakers så behövde garderoben få sig ett litet lyft.. Hittade lite smått & gått! Mycket trevligt med dresscode !;) I like it a lot!
Har försökt hitta mina fynd på hemsidorna för att lägga ut och visa er här, men misslyckades tyvärr.
Men kan tipsa om en nyfunnen affär som jag gillar.. Rut m.fl.. Då måste ni dock handla i gbg då den hittills bara finns här, men iaf :) den kommer nog till sthlm snart oxå!
Mycket söta saker!

Ikväll blir de 1.3 kg godis, wallander och singing beefinal:) Det blir även potatisgratäng som min kära älskling håller på att laga nu.. Han e bäst!

eftersom jag inte hittade några klädesplagg att visa så får de bli lite andra bilder istället!



Jag med dom jag älskar mest av allt! Tillsammans är vi oslagbara!


Skriv en rad!
Postat av: Maria

Exakt, tillsammans är vi oslagbara.
det är klart vi tänker på dig.
Jag saknar dig massa!
Love

2008-03-16 @ 22:33:05
URL: http://rusjka.bloggspace.se
Postat av: Maria

Exakt, tillsammans är vi oslagbara.
det är klart vi tänker på dig.
Jag saknar dig massa!
Love

2008-03-16 @ 22:33:17
URL: http://rusjka.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0