Favoritsöndag.

Japp så var åter igen söndagen här, min fantastiska söndag!
Kvällen kommer sluta med bingolottos guldkväll
& sedan såklart wallander, grillchips & mys med älsk!
Söndagar är oslagbara!

Synd bara, kanske man kan säga, eller konstigt med en söndag, där det kommer en "söndag" dagen efter oxå, fattar ni? :)

Gårdagen var seg som tusan, inte så speciellt roligt att vara "långledig" utan vänner här, vi har legat och degat nu i två hela dagar & tror inte denna dag kommer bli annorlunda heller.

Så mina kära vänner & familj, ni är så saknade!!
Jag önskar så att jag bodde nära er, det är så trist.. Börjar faktiskt trivas här nu, eller ja, iaf anpassa mig och förstå att det är här jag bor nu. Har fått ett nytt jobb som jag tycker är roligt & tror att om det kommer släppa så tror jag mig få mycket roligt där!
Men kommer aldrig kunna vara med mina vänner & familj så mycket som jag vill vara, 
& det suger!



Åh, jag saknar er förtusan!! Lägg märke till sommarbilden, vad ska jag göra utan er i sommar? Ni får bosätta er här nere då :)

Skriv en rad!
Postat av: Hanna

heej rarring.. Ja du det är rätt svårt :P , men man går in på inställningar och sen typ stillmall elelr nåt sen oj ne nu blev det svårt.. jag får förklara senare.. över msn kanske är lättare :)

2008-03-23 @ 15:46:34
URL: http://JohannaBjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0