Dagens schema

11-14: Tvättid... åå så underbart roligt! :S Brukar älska lukten av tvättstuga, men i våran tvättstuga luktar det kattlåda, vider!
15-17: Baristautbild. Ska bli roligt att äntligen få lära sig hur det egentligen ska gå till :D Har ju bara lärt mig lite snabbt i skolan.
18 & framåt: flytta kartonger till den nya lägenheten.
Är ju inte länge kvar tills vi flyttar.. den 1:a juni! Ska bli underbart ! :D

Ska även göra en mindre rolig sak idag, dock inget jag kan nämna här..
Är bara att hoppas på det bästa! Vad annars?
Usch, vill verkligen inte!

Åh, jag vill ha en hund!

                                                           
Fernando.                                         Bella.                                                    Pumah.
Det är min hund.                          Min supersöta gudhund!                    Familjens nya hundvalp!
Men han har fått bo kvar
hemma på landet, då
jag inte vill sätta han i en
lägenhet, nej istället får
han vara ute och göra vad
han vill, när han vill.
Han är min bästa!


Skriv en rad!
Postat av: Maria

Bella saknar sin "gudmatte" ;).

Hon hoppas på att ni, inom en väldigt snbar framtid, kommer upp.

Hennes matte också ;).

Love !

2008-05-23 @ 16:09:10
URL: http://rusjka.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0