picknik-invigning.

Så var årets första picknik avklarad. Jag och älsk lagade till en god pasta/räk-sallad, tog en filt och drog oss in mot stan igår när han kom hem från jobbet.. Planen var att åka till slottsskogen, men när vi åkte förbi hagaparken så bestämde vi oss för att stanna till där istället, så mysigt där.
La oss och åt och myste på en filt vi vattnet.. sen slumrade vi till en stund oxå.



image73




Nej nu ska jag till jobbet. Ska prata med min chef om en sak som gör att vi kanske får en ny lägenhet:) Hoppas!

image74

Skriv en rad!
Postat av: Tess Lounge | www.tesslounge.se

Jag ville ha hund först. Då jag inte hade haft katt innan och är uppväxt med hundar i mitt liv. Men Sambon sa nej till det men gick med på att skaffa en katt och det gjorde vi 6 månader senare fick jag en till katt =) När vi flyttar till större får jag en liten hund =)

2008-05-10 @ 09:44:32
URL: http://tesslounge.se
Postat av: Sandra

Åh va mysigt med picknick :) oh vilken heting du hittat då..hur länge har ni vart tsm? :)

ja jobbar bara här i vås..ska väl ta tag o plugga lite snart tänkte ja..nå kontakt med emma o gänget?

2008-05-10 @ 12:40:35
URL: http://saandraaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0