3 dagars ledighet..

naahaajs!:)

Imorse vaknade jag, trodde klockan var 8a... insåg att den var 5.
Tvingade mig själv och somna om och vaknade, hör och häpna, kl 11!! =D Gött!
Åt lite frukost och kilade sen upp till gymmet.

Blev att rygg, mage och axel pass. Samt 15 min trampmaskin & tror redan jag känner av den i rumpan. Första gången jag provade på den. Sett så läskig ut men den var faktiskt lättare än vad jag trodde:)

Nu blir de fotboll, Sretno Srpski!!


Skriv en rad!
Postat av: alizia

sv ; Tycker du? för höra det av många men jag tycker jag ser så liten ut då.

Har klippt det lite kortare nu ^^

Tack för kommentaren !♥

2010-06-18 @ 20:53:43
URL: http://colombianaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0