svar på tal:

Fick en fin kommentar av en lite upprörd läsare angående detta inlägget..

"Ja, det är ju helt klart att folk som har talfel inte bara ska förbjudas vara med i TV, utan även ska avrättas. Jag håller med dig Felicia Norman i Sumpan. Du verkar vara en tjej med huvudet på rätt plats."

Det är ganska klart att denna anonyma "Nick" inte känner mig.. då jag säger "dö" till allting och åt alla :D
Inlägget är dessutom inte syftat till att hon har talfel utan att hon skämmer ut oss kvinnor.
Hon är tjejen inom sport som ska representera och visa att tjejer oxå kan sport och oxå tycker det är intressant och en livsstil.. Men istället för och vara säker på sin sak och prata om något vettigt så står hon bara och stammar och verkar inte veta ett skit.

Därav kan hon faktiskt.. a jag säger det igen.. gå och dö ;)
du med nick.. och jag ska med gå och dö.. nu.. på soffan, för jag är mätt!

Skriv en rad!
Postat av: Nick

Jag är man och väldigt fotbollsintresserad. Jag har sett alla kvälls- och helgmatcher som hittills visats och därmed har jag även sett en hel del av Johanna. Har du? Jag tycker att hon säger väldigt vettiga saker och att hon har ett talfel gör inte att hon är osäker på sin sak.



Tydligt är att det är talfelet du hakar upp dig på. Eller har du något konkret exempel på något hon sagt som var helt uppåt väggarna fel?

2010-06-27 @ 00:09:14
Postat av: Nick

Och du förresten. Du skriver att du blir arg på henne för att hon "representerar" er tjejer och på något sätt får er att se dåliga ut. Jag hittade hit för att jag googlade på Johanna Frändén och när jag kom hit hittade jag ditt otroligt elaka och hatfyllda bloginlägg om henne. Om det är någon som får henne att se dålig ut och därmed göra en dålig "representation" för er tjejer så är det du genom att spy galla på henne.



Om Johanna bestämmer sig för att googla på sitt eget namn kommer hon att se hur elak du är mot henne vilket, gissar jag, kommer att få henne att känna sig dålig. Det är med andra ord inte direkt någon kärlek du sprider med din blogg.

2010-06-27 @ 00:20:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0