Tillbax

Nu är jag äntligen tbx på gymmet.
Så jävla skönt!

Har ju haft en månads uppehåll ifrån gymmet och alltså styrketräning.
Har enbart ägnat mig åt löpning under detta uppehåll.
Jag kommer nu absolut inte och sluta med löpningen då kondisen fortfarande är ett skämt!
Men, riktigt kul och få träna styrka igen =D

Igår blev det löpning 45 min och cykling 15 min. Tacka vet jag fotbollsvm. Det får mig inte att gå ifrån teven i första taget, haha! =D

Idag blev det 30 min crosstraining & sedan ett skönt bröst/arm pass.
Sjukt vad man kan tappa fort. 7 kg mindre fick jag ta på en bröstövning. 7!!
Men, tror jag kommer kunna återgå till vad jag tog sist ganska snart.

Nu känner jag att jag är helt skakis i armarna och jag kan nog förvänta mig härlig träningsvärk imorrn, jag gillart!


Skriv en rad!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0