förstå min besvikelse..

Jobbpasset idag rullade på bra. Mysigt och stänga kommer jag alltid på mig själv med när jag väl stänger.
Blir inte så ofta då jag känner att jag får ut mer av att jobba morgonpassen.
Hinner lättare med beställningar och allt annat pyssel som ska göras :)  tr

Efter jobbet tog de jävligt emot att gå promenaden till gymmet, träna och sen promenaden hem. Men efter att insett att jag kan unna mig en bastu efteråt så tvingade jag mig iaf dit. Blev 30 min och 5km på löpbandet för att sedan inse att bastun är avstängd så sent .. BUUUUUU!!

Traskade hem, utan bastu och tröck i mig ett ägg, lite makrill och blåbärssoppa. Nu väntar sängen och återigen ett jobbpass :) Kul liv? Aa jag gillare! ;)


Skriv en rad!
Postat av: Lea

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-08 @ 18:34:58
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Klicka i här om du kommer skriva igen.

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0